فتح الله زاده : از خود هوارمحمد بپرسید چرا به استقلال نیامد !
نوشته شده توسط : alireza

به فکر جذب مهاجم سرزن خارجى هستیم
على فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال گفت: نمى توان هم قطبى را تخریب کرد و هم حقى به او نداد و قرارداد با شیمیزو حق طبیعى این مربى بود.
سرپرست باشگاه استقلال و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره بازى مقابل شهردارى تبریز، عدم حضور هوار محمد، وضعیت میلاد میداودى و شرایط افشین قطبى صحبت هاى زیر را مطرح کرد:
از میزبانى به خوبى استفاده نکردیم
استقلال مقابل شهردارى تبریز خوب بود اما فوتبال همین است. یکى از دلایلى که توانسته ایم امتیاز بگیریم حمایت هاى هواداران بوده است و از میزبانى خود استفاده کردیم. دیدارى که مى توانست ،۳۰ ۴۰ هزا هوادار را به ورزشگاه بکشاند با کمتر از هزار نفر و سوت و کور برگزار شد. براى شهردارى تبریز هم یک امتیاز مهم بود. آنها خوب دفاع و به خوبى استقلال را کنترل کردند.
ما ۲ امتیاز خوب را از دست دادیم.
بازیکنى که حرفه اى پول مى گیرد باید حرفه اى هم رفتار کند
من فکر نمى کنم ایمان مبعلى به داور توهینى کرده باشد اما در مورد توهین به آرش برهانى باید منتظر گزارش مربیان باشم. باید از خودشان پرسید که قضیه چه بوده است. در صورتى که چنین اتفاقى رخ داده باشد کمیته انضباطى باشگاه به اندازه بزرگى قضیه تصمیم گیرى خواهد کرد. بازیکنى که حرفه اى پول و حقوق مى گیرد باید حرفه اى هم رفتار کند. اینجا باشگاه استقلال است و همه باید شرایط را درک کنند.
۳ امتیاز مسلم ما را گرفتند
گل صحیح ما را داور آفساید اعلام کرد اما کسى صدایش در نیامد. ۳ امتیاز مسلم را از ما گرفتند اما جار و جنجال به پا نمى کنیم. همه به اشکلات داورى براى حریفان ما نگاه مى کنند اما ضررهایى که به استقلال
مى رسد را نمى بینند.
از هوار باید پرسید چرا نیامده است
هوار ملا محمد قرار بود چهارشنبه بیاید اما اعلام شد که به دلیل مشکلات پروازى از عراق به ایران نتوانسته بیاید و سپس قرار شد از بیروت بیاید که آن هم با مشکل روبرو شد. تا ساعت ۲۴ دیشب هم به تهران نیامده بود. باید منتظر ماند تا او بیاید و دلایل غیبتش را بپرسیم.
در مورد میداودى خواستم عجله نشود
قرار بود میلاد میداودى تحت جراحى قرار گیرد اما من از دکتر نوروزى خواستم پرونده او را به ،۷ ۸ پزشک دیگر هم نشان دهد. به هر حال او جوان است و باید به فکر آینده او هم باشیم و بى جهت پایش را به تیغ جراحى نسپاریم. من خواستم بدون عجله در مورد میداودى تصمیم گیرى شود. شاید هم عمل شود.
به فکر جذب مهاجم سرزن خارجى هستیم
با توجه به اینکه میداودى را براى مدتى در اختیار نداریم باید با دوستان مشورت کنیم تا بهترین تصمیم گرفته شود. ما به دنبال جذب مهاجم خارجى سرزن هستیم. هوار ملا محمد هم به تیم اضافه شود شرایط تیم بهتر مى شود. البته باید تیم هماهنگ تر شود ولى اکنون به لحاظ بازیکن شرایطمان از پرسپولیس و سایر تیم ها بهتر است.
شاید در دستگردى تمرین کنیم
این احتمال وجود دارد که تمرینات استقلال را به دستگردى انتقال دهیم. به لحاظ امکانات استخر و سونا اکنون با محدودیت هایى روبرو و در حال رایزنى هستیم.
قطبى حق دارد براى آینده خود تصمیم گیرى کند
جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هنوز تشکیل نشده است. معتقدم قطبى حرفه اى است. البته خوب بود که او تمام توانش را براى تیم ملى مى گذاشت تا در جام ملت هاى آسیا قهرمان شود و سپس با همان تیم ایران به کار خود ادامه دهد اما در تصمیمى که حقش است با تیم شیمیزوى ژاپن قرارداد بست. وقتى او مى داند تا چه تاریخى با ایران قرارداد دارد حق دارد براى بعد از این تاریخ برنامه ریزى کند. نمى شود که ما هم قطبى را تخریب کنیم و دست و پاى او را ببندیم و بعد او کارى هم نکند. خودم در مورد قطبى زیاد حرف زده ام اما او شخصیت حرفه اى دارد. نه صحبت هاى من را به حساب دشمنى گذاشته و نه من از رفتار او چیز دیگرى تلقى
کرده ام. این قرارداد حق طبیعى قطبى بود.





:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 657
|
امتیاز مطلب : 68
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : 22 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: